רעיונות לבילוי זמן איכות עם הילדים

זמן איכות עם הילדים

שגרת העבודה שלך עשויה להיות תובענית, במיוחד בתקופת סוף השנה בה מנהלי החברה מצפים מהעובדים לגייס את מירב המאמצים כדי למנף את ההצלחה השנתית של הארגון. משום כך הרי זה טבעי שתרצה לנצל את הזמן הפנוי שלך עם הילדים בצורה כמה שיותר מהנה, עבורם וגם עבורך, וכדי שתוכל לחסוך זמן בחיפוש אחר הבילויים השווים ביותר – ריכזנו כאן מספר המלצות ורעיונות לזמן איכות מיוחד עם הילדים, בין אם מדובר על מהלך השבוע, סופי השבוע או תקופת החגים.

טיולים רגליים בחיק הטבע

דרך נהדרת לנקות קצת את הראש מהלחץ מהעבודה היא במהלך טיול בטבע, כשהילדים האהובים לצידך ויחד אתם יוצאים לחקור ולגלות מקומות ואזורים מעניינים ברחבי הארץ. ניתן למצוא מגוון ענק של מסלולי טיול רגליים באזורים שונים בארץ, כאשר כל מסלול טיול מציע מסלולים בדרגות קושי משתנות. לפני שיוצאים לטיול כדאי להתעדכן באתר רשות הטבע והגנים בנוגע לאופי המסלול, עונות מומלצות שנה המתאימות לטיול, סימוני שבילים והמלצות נוספות כדי למקסם את החוויה מהטיול המתוכנן.

טיול אופניים חווייתי

אפשרות נוספת לטיול בטבע עם הילדים היא כמובן עם אופניים, כך שתוכלו להגיע להרבה יותר מקומות ואזורים מרתקים בחיק הטבע. כיוון שמדובר על מסלולי טיול בין חורשות עצים ושבילי עפר, כדאי להצטייד מראש באופניים מתאימים למסלול המתוכנן. אופני הילוכים לילדים יוכלו להיות אופציה מושלמת, כיוון שבאמצעותם הילדים יוכלו להתאים את תנאי השטח לנוחות וקלות הרכיבה. ניתן לרכוש אופניים כאלו מחנויות אופניים שמתמחות בתחום, או להשכיר באופן חד פעמי אופני שטח מחברות השכרה הממוקמות סמוך לאזור הטיול.

משחקים בפארקים לילדים

במידה וגילאי הילדים קטנים יותר כך שאינם בנויים לטיולים בחיק הטבע, כדאי לצאת לבלות איתם בפארקים ייעודיים לילדים וקטנטנים. בעונות הקיץ אסור לוותר על פארק מים חווייתי שירענן אותך ואת הילדים, ובעונת הקיץ אפשר ללכת לפארקים סגורים ומקורים כמו ג'ימבורי או פארק שעשועים גדול ומאובזר. גם ילדים גדולים יותר ואף בני נוער ישמחו לבקר בפארק שעשועים המתאים לגילם, כמו לדוגמה פארק נינג'ה מאתגר שיש בו שלל מסלולים ומכשולים בסגנון משחק הריאליטי הפופולרי.

פעילויות חקלאיות משפחתיות

ילדים אוהבים להיות במקומות פתוחים כדי להרגיש כמה שיותר משוחררים, ולכן פעילות חקלאית יכולה להיות מושלמת עבורם מבחינת עניין וגם מבחינה ערכית-חינוכית. ניתן לצאת איתם לחוות, פרדסים, מטעים ושטחים חקלאיים נוספים בהם מתקיימים פעילויות לילדים ולכל המשפחה. במהלך הפעילות הילדים ישמחו להכיר גידולים חקלאיים שונים, לראות חיות משק וחווה, ללמוד על החשיבות של גידולים אלו לאנושות וכמובן להתנסות בעצמם בקטיף עצמי של פירות וירקות, או להאכיל חיות מתוקות וחברותיות.

משחקי אסטרטגיה מאתגרים

כדי להוסיף עניין ואתגר לשעות הפנאי עם הילדים, מומלץ לנסות גם משחקי אקסטרים ואסטרטגיה שיאתגרו את כולכם במהלך הבילוי המשפחתי יחד. בין המשחקים הפופולריים שגם ילדים וגם מבוגרים אוהבים יש את משחקי חדרי הבריחה, המאפשרים לכל משתתף לחשוב בצורה יצירתית תוך משחק בעבודת צוות משותפת כדי לפתור את החידה ולצאת מהחדר. משחק נוסף ומאתגר הוא משחק הלייזר טאג, המדמה לחימה בשדה קרב באמצעות ציוד מיוחד וכמובן בטיחותי.

צרו קשר לפרסום במגזין

שתפו לחברים :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp