לחולי ההגה שבינינו – הגאדג'טים הכי מדליקים לרכב שאתם חייבים להכיר

גאדג'טים לרכב

גם אם אין לכם את הרכב הכי חדיש שנוסע על הכביש, עדיין לא מאוחר מדי כדי להפוך אותו לאחד כזה – שוק הגאדג'טים לרכבים לא מפסיק להתפתח ולספק חידושים מפתיעים, שיכולים לקחת את חוויות הנהיגה שלכם כמה שלבים קדימה.

החל משואב אבק מיניאטורי, דרך מכונת אספרסו ניידת ומערכת להתראה על מחסור באוויר בצמיגים – אלו הגאדג'טים היותר חדשניים לרכב, שמאוד כדאי לכם להכיר:

ZUS  – קבלת התראות לטלפון החכם על מחסור באוויר בצמיגים

בדיקה תכופה של כמות האוויר בצמיגים, יכולה למנוע מצבים מלחיצים על הכביש שיובילו להפעלת הביטוח, או למקרים מורכבים יותר – שיובילו להפעלת עורך דין תעבורה וכניסה להליכי תביעה (כגון תאונות). ZUS הוא מכשיר שעוקב אחר מדד לחץ האוויר בצמיגים, ובעודו מסונכרן עם הטלפון החכם שלכם, תקבלו ממנו התראה כאשר מד לחץ האוויר בצמיגים יהיה נמוך מדי.

בנוסף – המכשיר גם כולל מערכת נעילה נגד גניבות, ויציאת USB לטעינת מכשירים ניידים נוספים.

NORSHIRE – מנפח הצמיגים הנייד הקטן ביותר בעולם

ואם כבר במחסור באוויר בצמיגים עסקינן, אתם חייבים לעצמכם את מנפח הגלגלים המיניאטורי הזה.NORSHIRE  הוא מכשיר קומפקטי לניפוח צמיגים בעל צג דיגיטלי, כפתורי כוונון, וטרמוסטט לוויסות זרימת האוויר.

המכשיר משמש כמשאבה לכל דבר, והוא מסוגל לנפח צמיגים של כמעט כל כלי תחבורה – החל מצמיגי אופניים ועד לכלים כבדים, וגם לפריטים אחרים כגון צעצועים מתנפחים. הטעינה שלו פשוטה מאוד, והיא נעשית דרך חיבור למערכת ההצתה ברכב.

BACtrack – זיהוי כשירות לנהיגה לאחר שתיית אלכוהול

נהיגה תחת השפעת אלכוהול מקבלת משקל רב ברשויות החוק בארץ, והעונשים למקרים האלו כבדים מאוד. גאדג'ט מיוחד שאתו תוכלו לבצע בדיקת ינשוף עצמית הוא ה- BACtrack- מכשיר נשיפה נייד בעל חיישנים מיוחדים לזיהוי מדד האלכוהול בדם.

המכשיר קל לשימוש, ומגיע עם מספר פיות חד פעמיות לשימוש היגייני. למרבה הצער, המכשיר כרגע פחות יעיל למניעה של נהיגה תחת השפעת סמים, ומיועד יותר למניעת נהיגה תחת השפעת אלכוהול – לפחות עד לחידושים והפיתוחים הבאים שלו.

לניקיון פנימי יסודי  לרכב – הכירו שואב האבק הניידThisWorx

שואב האבק החדשני ThisWorx הוא שואב נייד וקטן, שיכול לעשות פלאים לניקיון הרכב שלכם.

השואב קל משקל ונוח לנשיאה ואחסון, ובאמצעות חיבור למערכת ההצתה של הרכב שלכם תוכלו להשתמש במגוון פונקציות של ניקוי ושאיבת פסולת רטובה או יבשה, כולל צינור ארוך לפינות שקשה להגיע אליהן, ראש מברשת לשטיחים וריפודים, ועוד.

Handpresso Auto – הכינו את האספרסו שלכם במהלך הדרך

בשנים האחרונות צצו לא מעט מכשירים ניידים להכנת אספרסו לדרך, אבל ה- Handpresso Auto הוא אחד המוצלחים עבור נסיעות ארוכות בדרכים.

מדובר במכונת קפה ניידת שמתחברת למערכת ההצתה של הרכב, ומייצרת אספרסו מושלם ברמת בריסטה בתוך 2 דקות בלבד. המכשיר קומפקטי במיוחד ומתאים להצבה בתוך מחזיק הכוסות ברכב, ועובד עם קפסולות מסוג ESE או קפה אספרסו טחון.

Cooluli – לחימום או לקירור של מוצרי שתיה ומזון

Cooluli Electric Cooler and Warmer הוא המכשיר האידאלי לנסיעות ולטיולים – המערכת התרמו אלקטרית שלו מסייעת להעביר אותו בין מצב חימום לקירור וההיפך, והוא בעל נפח אחסון של כמעט חצי ליטר (לצורך ההמחשה – עד 6 פחיות שתייה). המכשיר קומפקטי ומתאים להצבה כמעט בכל מקום ברכב, ומקבל כוח באמצעות כבל אשר מתחבר למערכת ההצתה של הרכב.

צרו קשר לפרסום במגזין

שתפו לחברים :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp